Nieuws: Concert Wilhelmshaven

20-10-2022

Wie had na afloop van een succesvolle Engeland Tour met FFO in oktober 2019 kunnen voorzien dat het 3 jaar zou duren voordat het weer mogelijk zou worden als orkest een concert in het buitenland te geven. Ontzettend fijn dat we als Frysk Fanfare Orkest een concert mogen geven in de prachtige Sankt Willehad Kirche in Wilhelmshaven op 26 november 2022. Op zondagochtend 27 november verlenen we een muzikale bijdrage tijdens een kerkdienst in dezelfde kerk.

Dit concertweekend is een prachtige gelegenheid ter promotie van cultureel erfgoed vanuit de provincie Fryslân en de gemeente Súdwest Fryslân. Daarnaast een prachtige gelegenheid teneinde het muzikaal en technisch niveau van het orkest te verhogen en te verdiepen en daarnaast de sociale binding onderling te versterken. Dit concertweekend werd financieel mede mogelijk gemaakt door de Gemeinde Wilhelmshaven en de gemeente Súdwest Fryslân.